Postup pri uplatnení reklamácie:
Na všetok u nás zakúpený tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota 24 mesiacov odo dňa nákupu.
V prípade reklamácie, prosím, najprv vyplňte tento reklamačný protokol
Protokol po vyplnení uložte, čím sa u nás Vaša reklamácia online zaeviduje. Protokol môžete aj vytlačiť a pribaliť k meniču (nie je podmienkou, reklamáciu už evidujeme elektronicky). Reklamovaný menič následne dôkladne zabaľte tak, aby sa prepravou nepoškodil a ľubovoľným spôsobom ho doručte na adresu nášho skladu:
sklad 170105/09
VIVID Slovakia, s.r.o.
Ďiaľničná cesta 5
903 01 Senec
telefón: +421 948 799 408 (číslo len pre potreby doručenia zásielky)
Na zásielke vždy uvádzajte meno a adresu odosielateľa - to platí aj pri osobnom doručení na náš sklad!
Reklamovaný tovar nie je nutné doručiť v originálnom balení. Taktiež nie je nutné v prípade reklamácie meniča zasielať kompletné príslušenstvo - káble, poistky, atp. Zaslať stačí samotný menič.